رویدادها آرشیو خبر ها
پائولو و اوریانا از بودن در تورین راضی هستند

پائولو و اوریانا از بودن در تورین راضی هستند

از حضور در اینجا و فرصتی که برای تماشای بازیکنان یوونتوس به دست آوردم بسیار خوشحالم. راستش این اولین بار است که به تورین می‌آیم و تجربه دیدن یک بازی از نزدیک را پیدا می‎‌کنم. حقیقتاً دیدن بازی فوتبال از نزدیک حسی منحصر به فرد دارد؛ مهم‌تر از این توانستم بالاخره بازی پائولو را نیز از نزدیک ببینم.

 

صحبت های بالا، بخشی از مصاحبه ی گابریه‌لا ساباتینی قهرمان آرژانتینی تنیس زنان می باشد و او عمه ی عمه اوریانا ساباتینی دوست‌دختر پائولو دیبالا نیز می باشد.

 

وی در بخش بعدی صحبت هایش گفت:

 

تا آنجا که می‌دانم پائولو و اوریانا از بودن در تورین بسیار خوشحال و راضی هستند. زندگی در تورین بسیار آرامش‌بخش است و فکر می‌کنم این زندگی آرام برای اوریانا نیز از هر چیز دیگری با ارزش‌تر است. آنها از بودن در کنار هم بسیار خوشحال هستند. هرازگاهی که پائولو به آرژانتین می‌آمد او را می‌دیدم اما امروز خوشحالم که او را در تورین، شهری که سالهاست در آن زندگی می‌کند نیز دیدم.

 

گفتنی است، گابریه‌لا ساباتینی قهرمان آرژانتینی تنیس زنان در اوپن استرالیا، فرانسه و آمریکا و مسابقات ویمبلدون مهمان ویژه دیدار دوستانه یوونتوس در مقابل نوارا بود. ساباتینی 50 ساله که عکس یادگاری او با لباس یوونتوس در حاشیه دیدار تدارکاتی یووه در رسانه‌ها به صورت وسیعی منتشر شده است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: